Copywritign
Copywritign je tvorba textů, které mají schopnost upoutat čtenáře a zároveň splnit určitý účel. Psané slovo v internetových prezentacích má svůj význam a spolu s grafickým designem má zázníka přesvědčit, aby si vbral nabízené služby. Mnoho majitelů webů přichází o zákazníky právě kvůli nevhodně napsaným textům. Navíc dobře napsaný text, obsahující vhodné výrazy zvyšuje šance dosáhnout vyšších pozic ve vyhledávačích.
Správný copywriter by měl:
- znát potřeby zákazníka,
- znát cílovou skupinu pro kterou je sdělení učeno,
- rozumět chování internetových vyhledávačů,
- vytvořit zajímavý obsah webu.
Nevyplácí se podceňovat přípravu textových podkladů. Nevhodně připravené texty (svépomocí) se po týkají s těmito nejčastějšími chybami:
- zbytečné nebo nepodstatné informace,
- časté opakování slov,
- nenavazující nebo zmatečné obsahové sdělení,
- špatná interpunkce a překlepy.